LECZENIE KANAŁOWE POD MIKROSKOPEM

Leczenie kanałowe pod mikroskopem to przełom w dziedzinie stomatologii! Pozwala na uratowanie zębów, które w innej sytuacji zostałyby poddane ekstrakcji❗️

Zapamiętaj❗️

✅Leczenie kanałowe pod mikroskopem pozwala uratować zęby zagrożone ekstrakcją.

✅Metoda ta jest stosowana w przypadkach zaawansowanej próchnicy, urazu zęba lub poprzednich zabiegów.

✅Gwarantuje dokładność i zapewnia komfort pacjentowi. Umożliwia szybszą i bardziej kompletną terapię.

Podczas leczenia kanałowego z użyciem mikroskopu pacjent znajduje się w pozycji leżącej. Stomatolog korzysta z mikroskopu, by dokładnie oczyścić i opracować wnętrze zęba. Dzięki pracy pod mikroskopem możliwe jest precyzyjne usunięcie chorej tkanki, uniknięcie perforacji oraz dokładne oczyszczenie kanału zębowego. Następnie kanał jest wypełniany specjalnym materiałem.

Warto zaznaczyć, że zabieg leczenia kanałowego nie powinien budzić obaw pacjentów. Lekarze wykorzystują zaawansowany technologicznie sprzęt, dzięki czemu ryzyko powikłań jest minimalne. Dokładniejsze opracowanie komory zęba minimalizuje też niebezpieczeństwo powtórnej ingerencji w to samo miejsce.

🔸Komfort pacjenta podczas zabiegu🔸

Dzięki leczeniu kanałowemu zęba pod mikroskopem pacjent czuje się bardziej komfortowo. Jest mu podawane znieczulenie miejscowe, co eliminuje ból i dyskomfort. Ponadto, dzięki szybkości i skuteczności metody, czas spędzony na fotelu stomatologicznym jest krótszy. Nie są to jednak jedyne zalety związane z zastosowaniem tej niezwykle precyzyjnej metody.

🔸Zalety leczenia pod mikroskopem🔸

Stosowanie mikroskopu w trakcie leczenia kanałowego zęba pozwala na to, by w dużym powiększeniu zobaczyć każdy jego zakamarek. Precyzja jest kluczowa w przypadku zęba ze skomplikowaną budową. Leczenie endodontyczne pod mikroskopem znacznie zmniejsza ryzyko pomyłek, a także pozwala na szybszą i skuteczniejszą terapię.

……………………………………………………………

🦷 Klinika Stomatologiczna Adent